Ilska till 100%

är så sjukt jävla sur på min syrra just nu så jag skulle vilja strypa henne!! Helvete!
Nr 1:
Jossan -
 "får jag låna ditt skärp idag"
Jag - " Ja du får låna det i skolan men MÅSTE ha det ikväll" (min syrra ät trög så måste pränta in saker i hennes huvud)
Jossan - "Jaadå, tack!"
Tror du att hon har lämnat skärpet till mig? NEJ!! Hon är hemma hos mamma och pluggar medans jag sitter hos pappa och måste börja göra mig i ordning. Ska möta Cissi i jakan om 1timme och har inte ens duschat...Och nu vet jag inte vad jag ska ha på mig och vill typ bara slå min syster just nu!
Nr 2:
Jag skicka sms till syrran - "Ta med min datakabel hem till pappa sen"
Syrran - "Ah okej"

Sen så när jag frågar henne idag vart den är så säger hon att hon inte hittade den och att hon inte hade den sist! Fucking bullshit! Jag lägger alltid min datakabel bredvid sängen när jag använt den men min syrra lånar den ständigt. Så nu har hon slarvat bort min jävla datakabel!

Måste fan duscha nu innan jag får större utbrott! BTW, någon av er som har en liknande jobbig syrra?! Jag kan ju inte vara den ända!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0