hemma!

nu är jag hemma och myser i min säng och ska snart lägga mig och kolla klart på Män som hatar kvinnor som jag och Moa aldrig såg klart igår (vi somnade kvart i 10)!
Skolan var ganska skön idag, slutar varje torsdag 12.45 så det överlever man! :D På våran svenska lektion så fick vi se på våra nya datorer som vi ska få av skolan! Japp you hear me, vi ska få egna bärbara datorer av skolan, Mac datorer värde xa 15,000kr. Yeaah! Anledningen till att vi ska få dom är troligen för vi fick flytta ner till anexet men är inte säker, men bara jag får en snygg data så är jag nöjd. Så nu kommer jag ha 2st bärbara datorer, den jag har nu och den här:

Den år ju såå fin! ( Tangenterna kommer också vara vita på våra datorer)



I know you want me, you know i want chaa!


Kommentarer
Postat av: ralle

Inte kan ni få mac-datorer heller :O

Dem är ju inte lite dyra liksom, men det är väl bara tacka och ta emot isf :P

2009-09-03 @ 17:19:05
Postat av: Nathalie

joo det ska vi :D

haha jag vet, ja men precis! Jag klagar definitivt inte ;)

2009-09-03 @ 19:05:53
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0