haha detta är bara lite kul!

såg nu när jag sitter här med min glass att jag fått en kommentar på min blogg där det står:
Postat av Malina: Fin blogg :)

Visst det är lite gulligt när folk skriver så men när jag går in på hennes blogg och kollar kommentarer så ser man det här!

 

Nu ska jag då förklara för er som inte förstår detta:

Den här tjejen som heter Malin har då och varit inne på en massa bloggar skickat säkerligen kommentaren "Fin Blogg :)" till alla. Bara för att hon ska få fler besökare till sin blogg, ett tappert försök om att bli en stor bloggare? För om någon lämnar en kommentar så kollar man oftast (iaf jag) in den personens blogg! Hehe jag tycker bara detta var lite kul att detta sättet var det only way hon kunde få besökare på.
Och hon hade en statistik som visade hur många besökare hon haft idag och det var 21st, det är vad jag får på en hel dag utan att skicka kommentarer till halva Sveriges bloggar :P Och 21 st är inte ens mycket men jag försöker inte få mer besökare utan dom som vill läsa min blogg får göra det om dom vill! Tänker inte iaf sitta och spama en massa eller något sånt:P Hihi, elak jag känner mig nu men tycker bara det är lite roligt och kanske på samma sätt pinsamt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0