dom stora bloggarna

Så här tycker jag om dom "stora bloggarna", och med de så menar jag självklart dessa:



 Amir - Gaybloggen

Jag tycker att Amir verkar vara en störtskön kille med humor! Amir/Gaybloggen är en av mina favoritbloggar. Jag har dock hört att Amir tydligen inte är så snäll och skön som han verkar på bloggen, att han är jättedryg och otrevlig, men jag har ju själv aldrig träffat honom så jag vet ju inte.  

 Paulina - Paow

Paow verkar verkligen vara en jättegullig tjej som vet vad hon vill i livet. Hon verkar inte heller vara någon tjej som tror hon är störst, bäst och vackrast. Självklart så blir man säkert lite"kaxigare" när man vet att man är så pass känd men jag tror att hon säkert är ur gullig och har ett mänskligt hjärta!

 Isabella - Blondinbella

Blondinbella verkar också vara en skitgullig tjej och är nog den som fortfarande beter sig normalt även fast hon är känd. Hon verkar vara en vanlig 19årig tjej som fortfarande kan vara en "19årig tjej" om man säger så, haha. Det gillar jag, men enda nackdelen är att nu på sista tiden tycker jag att hon har börjat bete sig äldre än 19år, man kan nästan tro att man läser en 25-30årings blogg. Hoppas det bara är ett stadie som hon är i nu!

 Kenza

Måste bara säga en grej, jag tycker Kenza är skitsnygg! Hon är också ung och en cool tjej! Gillar verkligen Kenza men anledningen till varför hon ligger på 4e plats är för att jag oftast inte läser hennes inlägg utan bara kollar på hennes bilder. Antingen är det för att det hon skriver inte intresserar mig och jag bara vill se snygga bilder på Kenza :D?

Dessie - Desiree

Den första av storbloggarna som jag inte gillar! Ush, hon är typ 15år och är en mini Kissie. Dessie hon är verkligen en sådan som tror hon är störst, bäst och vackrast men det är du verkligen inte! Du är 15år och en wannabe Kissie, och det är ingen bra sak! Hoppas att hon är snäll och en gullig flicka mot sina vänner iaf, för det verkar hon inte vara om man följer hennes blogg.


 Kissie - Alexandra


Patetisk, patetisk och patetisk!!!!! Vart ska man börjar?! Hon tror hon äger världen och är bättre än alla andra, men det är hon verkligen inte! Plastikoperationer, redigerar sina bilder för att se smalare ut, förstorar läpparna, använder alldeles för mycket smink, ljuger om saker och ting och beter sig som en 15åring! Kissie, hur gammal är hon, typ 18 tror jag men kolla på flickan. 
Kissie är ju en känd bloggare med många tusen besäkare varje dag men jag själv tror att typ 95% av dom som läser hennes blogg, läser den bara för att hon är ju så patetisk! Och resten av dom 5% är hennes "riktiga fans", och jag tillhör definitivt inte dom där ynkla 5%!
Tycker det är synd om henne hur hon visar upp sig själv och framställer sig självi bloggen, men det kanske inte är så konstigt med tanke på hennes förflutna? Under hela hennes skoltid var hon den ensamma och mobbade flickan, ingen såg henne eller lade märke till henne. Hon låste in sig på toaletten för att slippa sen klasskompisarna, men sen när hon börjde gymnasiet så ville hon synas, men snälla vem väljer att synas så här!?!? Aja hoppas Kissie snart inser vad hon håller på med!


Kommentarer
Postat av: mm

det komiska är att kissie gick om blondinbella i antal läsare nyss :S

2009-09-01 @ 23:23:54
Postat av: Nathalie

jasså, det var ju kul för Kissie. Jag vet att hon har många läsare men tror bara att det inte är så många som tycker om henne utan bara läser för hon är ju lite fucked up om man säger så :P

2009-09-01 @ 23:27:33
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0