byta jobb?

Första dagen på jobbet (eller inte direkt första eftersom sommarjobbade ju här förut) men första "riktiga" dagen.  Funderar på att byta jobb, har ju redan tröttnat, att sitta i en stol framför en data flera timmar om dagen och prata i telefon och övertyga folk känns inte min grej. Jag vill röra på mig och träffa folk! så har funderat på att byta jobb till Sans Rival (café som jag tidigare praktiserat på) för tyckte det verkligen var skit kul! Och det ligger ju nära mig så det är bra! Så ska på onsdag efter skolan nog gå dit och kolla om dom behöver extra personal, hoppas!



Kommentarer
Postat av: ralle

låter inte så kul att jobba som telonfonsäljare, alla hatar ju typ när dem ringer:P

2009-09-07 @ 00:26:29
Postat av: Nathalie

hehe nee, alltså det är faktiskt kul ibland och man tjänar ju bra på det! Men jag har tröttnat på själva grejen att bara sitta där och snacka i tele. Hahah ah jag vet xD

2009-09-07 @ 11:22:04
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: Ralle

Kan förstå det, tänkte pröva det då det är lite cash men det är verkligen inte min sak. Fick jo på en kajaksak istället ;)

2009-09-07 @ 23:20:53
Postat av: Nathalie

hahah nee :P okej det är ju bra :D!

2009-09-08 @ 12:14:32
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0