är med min baby!

logger just nu i sängen och myser lite med tidningar och så. Moa sitter och snackar i telefonen med Sebbe så jag passar på att blogga lite. Jag och Moa har köpt Ben&Jerrys glass, cola och chips tills ikväll eftersom vi firar 1vecka som rökfria idag :D!
Har även tagit en sväng förbi stan idag med Moa, Jonte och Sara, ovanligt? Neej, haha! Nu på sista tiden så har vi fyra börjat åka in till stan mycket, det gör inte mig något. Det är alltid roligt! Sen på fredag så ska alla vi festa också ihop, wohoo!
Men ska försöka få Moa att sluta prata med Sebbe nu så vi kan kolla på män som hatar kvinnor som jag laddat ner, pussar ♥



Jonte hjälper Moa att sminka sig xD hahah!



Min älskling :D!



Haha det gäller att bjuda på sig själv eller hur?! Det verkar vara lite av det temat den här veckan ;)



Min gulliga mamma kom in med det här till mig och Moa, älskar min mamiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0