2-0 till AIK :D <3

japp, det blev resultatet av matchen och kul var det också! Men det var faktiskt inte så spännande i år, DIF är verkligen inte på topp och dom spelar verkligen jätte slarvigt och inte så bra. Detta säger jag inte pga att jag inte gillar laget utan jag såg det själv på planen. Aja men det viktigaste var iaf att AIK vann :D Wohhoo!
Ska ta och äta en macka och ta ett glas Oboy, skickar iväg ett litet inlägg innan jag ska sova! Pussis ♥


AIK klacken :) det står DIF på gravstenen fast det syns inte på bilden :P Hehe lite humor! :D


vackert! 


För er som undrar så satt vi på södra övre så hade perfekt utsikt över våran vackra klack och planen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0