What is the problem?

nu ska jag göra ett klagoinlägg. Så om ni inte vill läsa så säger jag till redan nu. Men det handlar nämligen om en grej som vi i klassen skulle ha gjort nu på Lördag, vi skulle följt med V****** till hennes land ute på värmdö. Och nu är situationen så här:
Hon får inte för sina föräldrar ta med hela klassen till Värmdö och det förstår jag faktiskt och håller med om. Det är självklart att 20st inte kanske kan komma och vara i Värmdö. Men det är inte det som är grejen. Utan att dom sitter och pratar om "vad ska vi äta till middag, vad ska vi ha för godis, vad vill ni ha för frukost" osv. Medans vi andra som inte kan följa med får sitta och lyssna på det här. Det tycker jag är riktigt dålig stil. Har ni ingen respekt? Tänk att det kanske finns vissa i klassen som tar åt sig och verkligen vill följa med och kan inte. 
Jag har ändå andra planer på lördagen så för mig är det ingen big deal om jag får komma eller inte, men jag tycker ändå stilen som dom kör med är dålig. För det kan finnas vissa i klassen som verkligen vill följa med men får inte det och så får dom sitta och lyssna på det ni pratar om inför lördagen. Så när dom som ska följa med till Värmdö vet att hela klassen inte kan så tycker jag inte att man ska sitta och planera sånt här i skolan. Jag blir bara så irriterad över att man kan liksom göra så? Det är dålig stil! Och sen att hon som har grejen på Värmdö inte ens bjuder med sin barndomskompis som går i våran klass men bjuder andra från klassen är bara ännu värre. Tänker inte nämna namn men det här är iaf vad jag tycker! Planera hemma eller över facebook istället. 
Så nu har jag släppt av mig min lilla irritation och ska fortsätta jobba på här på Journalistiken! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som ni går i 6an

2009-10-07 @ 01:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0