videoblogg me and Moa =)!


Kommentarer
Postat av: sara

Vilken trevlig blogg du har! Om du har lust kanske vi kan följa varandra med bloglovin? ;D

2009-10-31 @ 20:58:59
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej! Fin blogg!

Hur många besökare har du i din blogg idag? kram www.josefinsorbom.blogg.se

2009-10-31 @ 21:14:16
Postat av: Anonym fan

Vilken jävlig dålig kvalitet! >:O Ljudet suger o filmen laggar som in i helvete!! VA FAN!!!!

2009-11-01 @ 04:15:25
Postat av: Anonym fan

Alltså, va fan, jag tog fan inte som "fan" utan helt enkelt svordomen fan. bara så du vet :< fan.

2009-11-01 @ 04:17:12
Postat av: Anonym fan

och igentligen hur gammal är du?! :O ser ut som 17 men beter dig som 5! >:o skärp dig! va fan!



Seriöst. Jag menar det. Alltså.

2009-11-01 @ 04:18:20
Postat av: Anonym fan

Alltså, va ere för liv ni bloggare har?! >:O Skriver om era liv på internet som någon bryr sig?! Va fan! LUFFARE!

"Hur många besökare har ni per dag?!;D" Bara såna som skrattar åt er tyvärr.

Ser ut som 15+ men beter sig som 5. jävla lallare! Om ni inte hade varit så jäävla snygga så hade ni haft 0 besökare!... ni vet... kåta killar ~-^ som gillar bröst o rump bilder!

2009-11-01 @ 04:23:27
Postat av: Nathalie

för det första så är det inte mitt fel att det är fel på videon?

Och för det andra, om du inte bryr dej om det jag skriver så behöver du överhuvudtaget inte ens läsa min blogg, det är ingenting som jag tvingar dej till! Men av någon anledning läser du den?

Ja men skratta på om ni vill, jag tycker det är kul att man får besökare på bloggen men det är INTE DET jag strävar efter med bloggen, bloggen skriver jag för min egenskull för att sen kunna kolla tillbaka på sånt som har hänt. En kul grej för mig bara! Men om du bara gnäller på min blogg hela tiden så behöver du inte läsa den, It's your choice ;)!

2009-11-01 @ 13:42:55
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej:D skit i han Anonym fan, han e helt konstig,

din blogg är jäättebra!:)<3

2009-11-03 @ 16:46:21
Postat av: Nathalie

egentligen bryr jag mig inte så jätte mycket om dom men dom är bara så roliga :D Tack så jätte mycket Lisa :D <3

2009-11-03 @ 18:37:39
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0