vanring i morrn!

är nu hemma och ligger i sängen och har precis snackat klart med Mois :) Talked about some plans on Saturday! BARA 4 DAGAR KVAR TILL 17!! Synd bara att Timmy är bort på min födelsedag :( höhö hoppas du har dåligt samvete att du åker till Spanien istället för att fira mig xD hahah, Men kommer ju ha mina bästa tjejkompisar på plats så dom kommer göra min dag underbar :)
Ska nog sova och FÖRSÖKA tagga till inför vandringen i Tyresta By...suck! Jag vandra i skogen? Skulle inte tro det...so not first class!
I morrn blir det ju även stan och sen sleepover at Moas place! Ni kan få 3 ledtrådar inför vad som ska handlas i stan och vad det ska användas till: nätstrumpbyxor, ögonskuggor & spel, visst låter det spännande :D? Ni får veta under helgens gång vad som händer :) 
Kyssar ♥
Vad är det var skojsigt jag ska hitta på? Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0