vad händer i veckan?

sitter nu på urtråkiga journalistiken...när jag valde det så trodde jag faktiskt det skulle vara kul men jag tål inte läraren! Gammal och gaggig och hennes röst ska vi inte tala om, så himla irriterande! Bajs på journalistiken! 
Men strunt samma, vad händer det för skojigt i veckan då? Joo kanske det här:
Idag - hemma mys med DH! :D
Onsdag - Stan och sova över hos Moa! Planera inför lördag =) 
Torsdag - Vara med Cissi :) 
Fredag - Närmaste släkten kommer och firar mig! Presenter!!!!
Lördag - Jag fyller 17år! Fira mig men ni får inte veta vad eller vart! Haha känn smärtan =)
Söndag - Bakis dag/vilo dag :)
En riktigt rolig vecka framför mig :D!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0