träningsvärk

har nu för ett tag sen kommit hem efter att jag träffat Sanna och Cissi :) det var ett tag sen! Men vi hade det trevligt, satt på träffen och flummade! Höhö, sen i morrn så ska jag träffa mina pinglor igen ;) Då vi ska sitta hemma i Jimmys lägenhet och kröka lite, trevligt! Men blir för min del en lugn kväll pga inga cash och så vill jag inte precis vara bakis i morrn då jag ska träffa Timmy, haha inte så kul kanske :P
Men hade som ni säkert vet, orientering idag, och det var verkligen skit tråkigt :( och jobbigt like hell! Alltså typ alla kontroller låg typ högst upp på sjukt branta berg (och som ni ser lite på bilden så hade jag vita stövlar på mig) men jag var ändå typ bäst av alla xD Jag var den som klättrade typ hela tiden av mig och Sara, höhö duktiga jag...*host* Men i alla fall, det jag skulle komma till var att jag har nu fetaste träningsvärken i benen och så tog det 3timmar för oss att hitta 9banor och vi hade ändå medelbanan...då undrar jag hur den svåra var!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0