sjuk...

jag är inte död, eller jo i kroppen är jag det men min hjärna lever! Ligger hemma i pappas säng och har feber och ont i halsen. suuug! Perfekt att bli sjuk under lovet eller hur?? 
Ska försöka bli frisk tills i morrn iaf då Nastasia ska ha pyjamasparty :) Men annars så måste jag bli frisk tills på lördag då det är Halloweenparty! 
Lägger upp häftiga bilder från sminkningen igår när jag orkar. Pussen ♥
Halstabletter är min drog just nu...!

Juste jag har ju även shoppat lite ;) Här får ni se :D 
Lösögonfransar med glitter, 84:-                                         Svarta UGGS med märke 279:-
ALoe Vera Lippgloss, 132:
Och nej Moa det är inte likadana skor som du har för mina är svarta och har ett silver märke på :) Hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0