sista inlägget för dagen!

är jätte trött *som vanligt*.. okej jag skriver det typ i varje inlägg som jag skriver liksom det sista för dagen så kanske ska sluta skriva det för ni fattar ändå att jag är trött eller typ. men whatever! Ska lägga mig och sova nu med en kopp varm choklad, för fick ingen på träffen :( buhuu för mig!

Men den största anledningen till varför jag skulle skriva det här inlägget var faktiskt inte för att säga god natt till er, ja jag är lite elak ibland, hehe, men det var faktiskt för att påminna er om att om 16dagar fyller jag 17år! Äntligen! Så på lördag är det alltså 14dagar kvar och fyller då 17 på en lördag, kan det bli bättre ;) 
Och så kommer jag ÄLSKA oktober månad! Jag fyller ju 17år och sen så kommer jag vara så riik! Nästan som Kissie, haha nee okej inte som Kissie kanske men rik kommer jag vara! Kommer typ känna mig så rik som henne kanske? Men whatever, kommer ju aldrig in på det jag ska berätta så här kommer det! 
Studiebidrag 1050:-, lön *000 (vet inte vilken siffra som sätts framför för det beror på ånger osv med alla ordrar, men hoppas på att jag får minst en 2a eller 3a där framför!) och sen så fyller jag ju år så kommer säkert få presentkort eller pengar av släkten. Åh vad livet är underbart ibland! 
Men nu ska jag sova :) pussar!
17år snart ;) Suck on that :D hahahihihahaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0