ont i huvudet!

har precis kommit hem från fest hos Hampus. Men grejen är den att jag har en så sjuk jävla huvudvärk...det var mycket folk som var trevliga och bra musik (förutom när jimmy eller någon annan mupp satte på ROCK?!) men huvudvärken förstörde verkligen ALLT. Så jag valde att dra hem istället så ska lägga mig och kolla på en mysig film :) är ju ensam hemma tills pappa kommer hem inatt någon gång :P 
Men det var även lite kul hos Hampus. Det var några 94/93or som var där också och verkade vara liksom värsta "ååh jag är så vuxen och snygg och kan få vem jag vill här"...patetiskt! Dom strulade överallt med "sina" killar och visade sina BHar till typ max och världens push up? Lilla flickor, grow up! Aja men på något sätt känns det som en "Hampus style".. Nä men nu ska jag lägga mig i sängen och mysa :) hoppas ni har haft en bra kväll och förlåt för dåligt bloggande idag. Pussar ♥
fuck huvudvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0