Längtar till lördag!

Timmy åkte hem för typ 3timmar sen men har inte orkat skriva något xD Är piss trött och har inte ätit någon middag idag, men syrran håller på att göra paj så det får bli min middag :) Fyller även år om 5dagar :D Wohoo! Och allt är planerat nu inför lördagen och så, det är är bara små detaljer som ska köpas i stan på onsdag! I Can't Wait for it! Men ska lägga mig och sova så fort jag ätit lite paj. Men sov så gott på er och vi hörs i morrn! Pusss pusss ♥

du är min solstråle och jag älskar dej babiiee ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det timmy på bilden?

2009-10-20 @ 15:04:19
Postat av: Nathalie

JA :D:D hur visste du det? Haha är du dum eller xD

2009-10-20 @ 15:29:09
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0