jobbet

sitter nu på jobbet och det går faktiskt riktigt bra idag, pengar rullar in som det ska, det går bra nu! Hahah nee skämt å sido här people! Men idag ska jag bara vara hemma och mysa i sängen framför en mysig film. Det är ju så äckligt väder ute!!
Igårkväll btw så var jag med Moa och Timmy och vi kollade på Drag Me To Hell, helt klart en sevärd film tycker jag! Den var lagom läskig och oftast när filmer är äckliga så är det en massa blod och skit men det var det inte i den här filmen, det var liksom äckliga grejer som slem, larver osv. Haha låter inte så mysigt men filmen var bra :P
Men ska jobba vidare nu, hör av mig senare när jag kommer hem. Kyssar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0