jag är fri som en fågel, ja frii som en fågel!

sista arbetsdagen avklarad och jag var den första som klarade hemgångsmålet, ganska uppenbart eller hur :)? Jag är ju så duktig på mitt jobb! Ingen vill att jag ska sluta för jag är så duktig, jag ligger på över 2,0 ordrar i timmen (som är bra för er som inte vet) och är bäst helt enkelt! hehe okej, nu ska vi inte överdriva. Bäst är jag inte men jag är sjukt bra på det jag gör! För första gången nu känner jag att jag faktiskt kommer sakna jobbet... lite tråkigt men sånt är livet. Jag kan ju liksom komma tillbaka dit när jag vill så det känns skönt iaf att jag alltid kommer ha en arbetsplats där om det någon gång kommer krisasig med money. 
Aja nog om work. Jag hann inte hem till Greys anatomy så sitter och deppar för mig själv, aja jag får väll se reprisen eller ladda ner :P?
Ne men nu har jag gjort en lista på saker som jag måste göra innan jag ska sova (är helt död):
* duscha
* packa ner kläder inför orienteringen i morrn...SUCK!
* äta paj som jag såg mamma har bakat (hihhi)
* torka håret
* skriva 1blogg inlägg
* städa rummet (jag tror nog att det inte blir av ikväll, jag är lat av mig som ni vet!)
* SOVA!
Jag kommer typ få sova om 2-3timmar? Men om jag struntar i rummet så kanske jag kan få sova redan om 1timme..hmm, okej vi tar städningen i morrn istället. hihi


Kommentarer
Postat av: Mooa

Hahah Sug min!? Du är dålig, jag har 3-4 ordrar i timmen suckeeer ! ;D

2009-10-07 @ 22:42:19
Postat av: Nathalie

jaa men det har jag ju också haft MÅNGA gånger, jag har tom haft uppe i mot 5-6 men det är inte det de handlar om. Det är mitt SPH är 2,0, det har med matte och göra så no idé to explain.. :P Massor av delat med antal ordrar man sålt totalt och delar på antal timmar och massa sånt skit. Att ha 2,0 i SPH är faktiskt sjukt bra! Så du kan suga MIN! :D:D

2009-10-07 @ 23:17:55
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: Mooa

Haha ja men jag hade 3-4 minst, så man behöver inte ens va bra på matte för att förstå att JAG ÄGER DIG UPP O NER! :D så jag är redan avsugen av dig min vän ;)

2009-10-07 @ 23:54:42
Postat av: Nathalie

jag men jag säljer 3-5 ordrar i timmen men det är inte det SPH handlar om lilla gumman :P Det handlar om totala ordrar typ delat på timmar eller något sånt där skit xD Och när du jobbade som telefonfösäljare så sålde vi inte ens samma saker så du kan inte gämföra mig med dej egentligen xD Så det är jag som äger dej bitch :) Deal with it ;)

2009-10-08 @ 22:35:49
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha det år ju det som är grejjen, du sålde en "KÄnd" Grejj. Det jag sålde va mycket okänd= Svårare att sälja! SÅ OWNED!

2009-11-06 @ 15:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0