inga kommentarer om mina "To Do list"..

det gick inte så bra för min lista som ni märkte på rubriken :P Hehe, men ska nu lägga mig och sova för kommer typ dö snart! Men kolla här vad jag läste i Metron i morse:
Det var en artikel om "Därför har kvinnor sex". Haha den var väldigt rolig och vissa saker chokerade mig. Här är några exempel på vad som stod i tidningen om varför kvinnor har sex:
* Dom tycker synd om männen*haha!*
* som gengäld för hushållssysslor
* för att höja statusen bland sina vänner
* ekonomiska motiv, t.ex att mannen bjudit tjejen på restaurang
* för att hämnas genom att ge någon en könssjukdom (ovanligt, men det händer)
* lindra spänningshuvudvärk eller migrän
Det som chockerade mig mest var: "ha sex med min partner på grund av våra känslor för varandra" kom typ längst ner på listan?? Vad har hänt liksom med svenska människor och sex? Kolla bara på de exempelna jag skrev ovan, det där var några av de populäraste och vanligaste orsakerna till varför kvinnor har sex. Det är stört tycker iaf jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0