Håller med Gaybloggen/Amir!

Ni som läser gaybloggen/amirs blogg har säkert lyssnat på hans hiss och diss video om småbloggare. Och jag håller med Amir så stenhårt. Det finns så sjukt många småbloggare i Sverige som verkligen strävar efter att bli kända! Och det tycker jag är lite roligt. Chansen att bli en riktigt stor bloggare är nog ganska liten om jag ska gissa och eftersom det finns så många som bloggar, alltså då menar jag flera tusen tusentals, så är chansen extra liten. Varför sträva efter att bli känd genom sin blogg? Små 14/15årig tjejer som försöker bli som paow och dessie, visst dom två har lyckats men alla kommer inte göra det.
Jag kommer ihåg när jag började blogga för över 1år sedan, jag visste inte ens att man kunde bli känd eller tjäna pengar på en blogg. Jag hade inte ens någon aning om Kissie, Kenza, paow, amir och alla dom där bloggarna. Jag började läsa deras bloggar för bara några månader sen. Jag hade ingen aning om hur stor bloggvärlden är när jag började. Jag började blogga för min tjejkompis Alona bloggade och jag tyckte det verkade kul för har alltid gillat att skriva och när jag var liten så skrev jag dagböcker hela tiden. 
Så jag förstår inte varför folk bloggar för att bli kända? Bloggen ska ju vara något du gör för din egen skull och för det är kul :)! Så jag hissar idag AMIR och hans åsikt om SMÅBLOGGARE!
tummen upp för dej!

Kommentarer
Postat av: b&v

SV; vi har gjort sådana där typer av listor sen vi började att blogga, Bea gjorde tillochmed det på sin gamla blogg som hon skrev i för ca. 1 år sen. Kolla bak i arkivet så ser du själv :)

peace

2009-10-29 @ 16:19:30
URL: http://apieceofsisters.se
Postat av: Anonym

du skrev inte dagböcker när du var liten ? :O du hatade att skriva wtf :O

2009-10-29 @ 18:21:00
URL: http://josefineholmbeerg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

gjorde jag inte? Josefine, du vet inte allting om mig. Då ska jag visa alla dagböcker jag hade när jag var liten och när jag gick i låg- och mellanstadiet och vi fick en "valfri" lektion så satt jag och skrev berättelser hela tiden! Har kvar dom böckerna, så ett tips till dej syster som bara kommenterar allting för du själv inte har något liv. Så du ska inte snacka fören du vet fakta! :)

2009-10-29 @ 23:05:01
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

och om du skulle hållt med om det jag skrivit så skulle du inte kommenterat något så du är en av dom där SMÅBLOGGARNA som vill bli kändis :P En fråga jossan, varför började du och blogga? Hmm...

2009-10-29 @ 23:06:40
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0