fan!

Sverige förlorade.. skit kul? neeej! Sverige gjorde 2mål som räknades bort och sen gjorde jävla Danmark ett mål och Sverige loosade...men det finns fortfarande en minimalchans att Sverige kan fortfrande gå vidare till VM i Sydafrika om portugal-ungern gör oavgjort, hahah! I know my sports, haha ne jag hade egentligen ingen aning om att Sverige fortfarande kunde vinna fören pappa förklarade allt för mig. Så jag är inte så duktig som jag verkar. 
Micke kom även hem med choklad till mig så nu blire mys framför TVn med en film och en massa Cola!
fan att Sverige förlora! (bjuder på den bilden idag)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fel! Portugal möter inte ungern utan malta:p

you can't your sports!:p hihi

2009-10-13 @ 17:45:19
Postat av: Anonym

Fel! Portugal möter inte ungern utan malta:p

you can't your sports!:p hihi

2009-10-13 @ 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0