det suger att vara sjuk!

ligger i sängen och tycker verkligen jätte synd om mig, ont i halsen hela tiden och hostan har kommit nu också så låter som en gammal tant som är typ 90 bast.. inte okej! Men vad finns det egentligen att göra när man är sjuk? Ligga i sängen och titta på tv hela dagarna, från när man går upp tills man ska sova..? Fy fan vad tråkigt livet är!! Haha nee men nu ska vi inte låta som ett emo som tycker livet är ett helvete, nej nej :) Men när man är sjuk så är det bara extra extra tråkigt! 
Men tänk om man hade en pojkvän, då skulle man ju ha något att göra på dagarna! Pojkvännen kommer hem till dej och pysslar om dej, även om ni inte gör så speciellt mycket så skulle jag fortfarande nli jätteglad och det skulle betyda att han brydde sig om mig. Tänk att bara ligga och mysa och kolla på film tillsammans och bara vara, lovely! Men nu ska jag kolla på NAVY CIS alldeles för mig själv... höhö pussar på pannan! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

va äre som gör att du inte har nån pojke då?

finns liksom en del att välja på

2009-10-27 @ 22:51:06
Postat av: Nathalie

jag är ganska kräsen av mig och har svårt att lita på killar...kanske det??

2009-10-28 @ 00:29:18
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haru fortfarande feber ?

Eyy du anonym hon fåår killar men det kommer alltid fel killar till henne , i love u siter <3

2009-10-28 @ 00:33:57
URL: http://josefineholmbeerg.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag hade det i natt.. haha ah det också xD love you to <3

2009-10-28 @ 12:45:15
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0