almost!

okej, jag klarade inte deadlinen men jag var nära :P Och sen har det tagit typ några minuter att komma in på bloggen också, ibland är blogg.se skit sega! Hatar det...och så har jag fortfarande mega ont i rumpan! Men nu ska vi inte klaga mer. I morrn ska våran klass till naturhistoriska museét inne i stan och sen ska vi se på kosmonova :D Kosmonova är faktiskt riktigt häftigt! 
Men även om jag inte klarade deadlinen så är jag andå nöjd över vad jag hann med :
                       duscha!                                                                  dricka oboy ;)!
                borsta tänderna!                                                    lägga mig i sängen :)!



Och så hann jag ju med att skriva det sista inlägget också :) Även fast jag inte klarade min tid så bra, men ääh 30min hit eller dit spelar inte så stor roll, höhö. Men ska nu lägga mig och sova för jag behöver verkligen sömn! Kan det inte bli helg snart igen? Fan...det är bara måndag kväll fortfarande..4 dagar kvar till helgen...suck! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0