myskväll :)

här är humöret i topp! Är ganska pigg och livet leker, underbart! Vädernissarna på tv hade ju sagt att det skulle vara regn och mulet helga långhelgen, men där hade dom fel! För idag har jag faktiskt legat ute och solat med Moa och Ocken och haft shorts och linne på mig :D härligt!
Har en sovande och lite bakis mMoa bredvid mig, haha. Det blev nog lite för mycket vin och vodka igår, eller :D ?
Kvällen blir en myskväll med Moa :) vi har en massa chips, läsk och filmer! Har hyrt filmer idag som vi ska se, den som jag absolut längtar efter att se är "Vicky Christina Barcelona", jag har så himla länge velat se den men den har ingtingen inte funnits när man ska hyra den och när jag laddade ner filmer så fanns den inte heller. Men ikväll äre dags!

Igårkväll så blev det lite krök med moa, niklus, ampo och jocke. Det var faktiskt helt okej, men var inte värsta festen precis, men vi hade kul ändå :) vi drog hem till någon killkompis till Jocke vid industriområdet i viksjö och så var vi där och krökade lite och lyssnade på musik. Men var ganska trött igår så blev att jag tog en buss vid 1 och åkte hem. Frack inte heller så mycket, drack bara lite vin :)

Men nu ska jag försöka väcka Moa så vi kan börja kolla på någon film :P Har även glömt datakabeln hos mamma så kanske inte blir så roliga bilder "/  Sen i morrn blir det middag hos Tessan i tungelsta :D !
Peace ♥


                               

   haha, jag älskar oss ibland xD <3


 


Kommentarer
Postat av: sari

det här e absolut det bästa posen alltime, Natti du lär dig... puzzzzzzzzz

2009-05-22 @ 21:30:03
Postat av: Nathalie

Hahahaha, tack så mycket! Jag känner mig faktiskt ganska duktig om jag får säga det själv :D! puss

2009-05-23 @ 19:56:21
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0