Fredag - vildmarksmässa och chillkväll

kom hem för ca 1½ timme sen och har ätit lunch från sibylla, skit gott :) sen har jag kollat lite one tree hill eftersom jag inte kunnat se det hos min mama för internet är broken -.- annars så har jag inte gjort så mkt än :P 

idag så vare vildmarksmässan i älvsjö då, det var väll ganska okej, inte tråkigt precis. Men min grupp (hanna, sofia och mohammed) gick omkring mest och letade godisar och tävlingar xD och bara för att jag är bäst så vann jag en gossedjurs älg när jag svarade på frågor om Lappland, haha :P den är skit söt men Moa håller på att envisas om att det är en ren, men så är det ju absolut inte Moa ! :)
men sen forsatte inte min dag lika bra -.- jag går av tåget i jakan och så märker jag att jag inte har mitt busskort så springer in i tåget igen precis när dörrarna stängs och kollar om det ligger på sätet där jag satt, och sen precis när tåget åker från jakan så hittar jag det i min väska så får hoppa av i kallhäll och vänta på tåget tillbaka igen, snacka om ärta jag är ibland xD
Ikväll så verkar det bara bli chillkväll hemma hos Ocken med Moa eller ngt, men sen i morrn blire kanske fest i haninge :) jippi !
men ska kolla one tree hill nu, se yaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0