träningsvärk

hejsan :) var ju som sagt i romme igår :D sjukt kul! Gick upp vid halv 5 och sen efter 45min vare dags att åka på trovalla, kom dit vid 6 :P sedan så började då bussresan dit och det vart mycket musik och sång från våran klass xD kollade ju på grease på vägen dit och hela klassen i princip sjöng med under alla låtar, det var lite roligt faktiskt :P sen så kom vi fram och jag åkte hela tiden med sara b och det var skit kul, den roligaste backen var ju lätt solstinget(svart backe, ja jag kan åka i svarta backar :P). När jag åkte den första gången typ så hör jag någon skrika som fan bakom mig och sen så vare bara dennis från idrottsklassen som kom åkande förbi och typ skrämde mig xD men som sagt, det var skit kul och ramlade bara 1gång :) när vi väl skulle hem så ville jag självklart sova men det fick inte jag för tantos skulle hålla på och störa mig. Först så pickar han på mig och kittlas, och sen när jag tar på mig min luva så håller han på att dra av den hela tiden så blev ingen sömn på bussen -.- men somnade redan halv 10 igår kväll så missade sista delen av Grey's anatomy tyvär, för tänkte att jag kunde vila lite i pausen och sen så vaknar man upp när det är slut, men så kan det gå :P Så darför orkade jag inte skriva något igår kväll när jag kom hem :P  

   
           SP08f <3                      jenny @ bussen                     jenny & sara                     jag och sara i liften :P  
 
    jonathan xD            eh hmm...

Idag så har jag varit i skolan, var skit glad i början av dagen för skulle bara ha samhälle och spanksa för skulle på teater med draman men så blev det inställt så blev ytterligare två lektioner till, det var inte coolt ! Och som sagt så har jag träningsvärk i benen och armarna, värst är låren -.- Men det är bevis på att jag tränat mina muskler iaf xD haha
Ska snart ta och duscha och lägga mig och kolla på one tree hill för har inte sett det på över en vecka.
Ska lyssna musik nu å ta det lugnt :) peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0