torsdag

som ni säkert märker så har jag inte skrivit blogg på flera dagar. Och det beror på att vårat internet hemma itne fungerar för min lilla syrra har troligen spillt saft eller något på internet uttaget -.- men ska hem till pappa idag så då får jag internet igen :D
veckan hittills har varit som vanligt, varit i skolan och bara chillat.
Hade matte prov och svenska uppsats skrivning igår och det gick jätte bra, kändes det som iaf :) hoppas på att få VG :)
när jag kom hem igår så låg jag framför tvn från klockan 18 till 22, det var as skönt. Kollade även på semester svenskar, jag och moa i framtiden :D hahah, gick och lade mig tidigt för behövde sömn så somnade typ halv elva och sen vaknade i morse typ 20 över 7, så fick mycket sömn. Sen så var det stelaste stämningen vid middan igår, mamma och jossan har bråkat och har inte pratat på typ 2 dagar så det känndes lite konstigt.
Nu sitter jag i skolan med Moa och väntar på samhällskunskapen som börjar om en kvart, slutar halv 5 idag -.- men det blir donken till middag så jag har något att se fram emot :D!
Ikväll så kanske jag ska vara med jonna baby, men får se hur det blir :)
Men nu så kommer jag inte på något mer att skriva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0