Presenter till lillasyster :)

har nyss kommit hem för jag och syrran åkte en sväng förbi outlet för att köpa födelsedags presenter till lillasyster som fyller 4år i morrn :) Pappa är trött och grinig så vi fick ta bussen dit och hem, ush. Stannade även förbi donken och köpte en glass med cola sås, var jätte sugen på glass idag så det passade super!


Några av Minellas presenter, det rosa teserviset (eller hur det stavas) är från mig :) mohaha ;)

Sedan gick vi förbi några andra affärer som skopunkten, men som tur var så kunde vi inte stanna där så länge men om vi hade gjort det så hade jag inte kommit ut därifrån tomhänt iaf... hehe :P det är ju så att jag älskar att shoppa skor! ME LOVE SHOES ♥
Har absolut inget uttrymme kvar på min data efter alla filmer jag laddat ner idag men ska försöka fixa det och bränna ner på skivor. Kom med förslag på filmer !!
Börjar 8.20 som vanligt i morrn men slutar 1 istället för halv 5, snacka om att man är lycklig !
men ska ta en mysig dusch nu och sen kolla på one tree hill, god natt ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0