onsdag

hellu :) skola idag som vanligt och jag och moa var sjukt trötta. Det blev att sova hemma ändå, är glad att det blev så :) men orkade inte upp i morse, ville bara sova hela dagen. Så nu sitter jag typ halvdöd vid datan och har precis ätit goda mackor med oboy , mums :) hade tänkt att lägga mig i sängen och sova lite till one tree hill, måste orka vara uppe till greys anatomy ikväll!
Vill träffa jonna ikväll men allt beror på om mamma bestämmer att jag ska vara barn vakt -.- och måste verkligen sova om jag ska ta hand om mina busiga syrror :P
men nu orkar jag inte skriva mer, se ya !!

                                
                                                                                       ♥mina minsta små sötnosar ♥

Kommentarer
Postat av: jooonnnaa

varför barnvakt :(

2009-03-04 @ 17:50:31
Postat av: Nathalie

men jag var ju inte det :) hihi, träffade ju dej istället :D yey ! <33

2009-03-05 @ 12:48:11
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0