måndag 090316

hejsan. sitter just nu i skolan och har turism, ganska kul håller på att kolla hotell och aktiviteter i Brasilien till vårat jorden runt arbete. Har inte skrivit sen i fredags men har helt enkelt inte haft orken att göra det. Men hände inte så speciellt mycket i helgen, tog det bara lugnt med Moa :) 

på fredagen var jag och moa hos ocken och kollade på film och spelade gh och i lördags var jag hemma hos moa och drack lite vin och kollade på melodifestivalen :P jag SKÄMS över svenska folket, jag förstår verkligen inte vad som händer ?! La voix och Ugglas ?!?! Opera och en gammal pundar kärring ?! Ingen av dom låtarna var ju inte ens helt okej, dom sög ju! Herregud sverige, ni skämmer ut vårat land ! Jag röstade iaf på måns för han hade en sjukt bra låt, det är musiksmak! Men men, så går det.

Sen är det så att jag inte är en sån som gillar att vara singel, vissa tycker det är jätte skönt. Okej, till en början är det kanske skönt men efter ett tag känner man sig ensam. Jag skulle göra allt för den person jag verkligen gillar / ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0