helgen :)

tjoo ! sitter just nu med min slyna Moa och chillar. Är sjukt mätta för har ätit en massa chips, godis och läsk :P har inte hunnit skriva något under helgen för jag har inte haft tid eller så har min syrra suttit vid datan -.- men nu kommer en bilder och annat kul från helgen :)

Fredag
En upptäcksresa dag, det började med att jag, moa och mina viksjö homies skulle på fest men det böev inte av så var en ganska seg start på fredagen. Men sen så fick vi reda på fest i rissne så började åka dit med några, men när vi väll kommer dit så måste vi åka till solna och det orkade inte vi, så slutade med att vi hamnade hemma hos Axx och bara chillade. Sen tog jag och Moa 2 bussen hem och åt livlösa mackor xD

  
haha ante xD             Axx strikes a pose     ronja, emelie och halva moa :P

Lördag
Chillpartey at Ponuts place! Jag och Moa drog hem till pontus vid typ 8 och när vi kom dit så var camilla, jimmy och rasmus där. Vi körde lite sanning och konka som rasmus hade med sig, var faktiskt ganska kul för det var vissa som fick bli smiskade, visa sin favorit sexställning, låta som en säl, ringa en pizzeria och fråga om dom har en pizza med apa m.m men nämner inga namn :) 
När klockan blev typ 1 så drog vi hem till Erik som kom hem till pontus lite senare, och vi kollade på lejonkungen 3 men jag somnade och Moa gick på promenad. Sen vare dags att ta bussen hem vid 3 och rasmus följde med oss hem :)

                   
                                                                Jag låter bilderna tala för sig själva :D


Sen idag har jag och Moa bara slappat och tjockat oss :D Skolan i morrn igen då, och matte prov på onsdag, suck -.- 
men ska typ sova nu, puss ♥

 

Kommentarer
Postat av: Mooa

lägg märke till att jag röker på nästan alla bilder :D mwahha

2009-03-09 @ 11:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0