glad :)

sitter just nu i skolan och är sjukt glad :D skulle ha slutat halv 5 egentligen idag men slipper både idrott och engelska för det är någon konferans, så slutar 1 :D yey! Moa ska sova hos mig i dag och vi ska kolla på desperate, såklart, och så vill vi träffa ngn rolig, vem vill erbjuda sig xD ?
var inte ens trött i morse när jag skulle upp klockan 6, vaknade till och med innan mitt alarm, lite skumt :O men kommer nog somna tidigt ikväll, om inte Moa håller mig vaken xD

igår kväll tillbringade jag det mesta åt att fixa min och min syrras blogg (hon skaffade blogg igår :P ) och så pluggade jag även lite turism :) Kollade även på ballar av stål som hade premiär igår, haha så jävla klockrent ! No bella xD sen så hampus typ terra mig hela kvällen och ville att jag skulle komma och vara med han och jimmy, även fast jag sa att jag kanske inte kunde för skulle plugga, lite jobbigt tjat. Han ringde typ 3 gngr inom 1timme, say what :O ?!
har inte lagt upp bilder på sistone för visste inte om att min syrra tagit med kabeln hem till pappa så det är lite epic fail, men det kommer senare idag :) För jag tycker också det är tråkigt att läsa bloggar som inte har bilder :P

Vill så jätte gärna ha sommar nu !! Att sola, bada, festa, ha fina klänningar och sommarkläder och ha mina nya pumps :D ! Våren är iaf på väg nu, så snart kanske det börjar bli varmt :) Hoppas hoppas :)


Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0