student servering

hejsan hejsan, har precis ätit middag från emils och ska snart börja röra mig till Viksjö för att träffa sötaste Cecilia, grattis cissi och karin till att ni klarat 1an, men det blir en andra gång nästa år, haha! 
Ikväll så ska några stycken hem till Philip och dricka lite och chilla, det ska nog bli kul :P Sen får vi se vad som händer med kvällen.
Idag har jag och några i klassen serverat 3orna på deras studentlunch, det var faktiskt kul men det bordet jag och Moa serverade så var ju vissa killar lite speciella xD hahah, längtar som satan tills jag tar studenten, bara 2år kvar... Men hoppas att det går snabbt! 
Kan inte lägga upp bilder från idag för min syster tagit sladden hem till mamma idag, idiot! Ush, lillasystrar är så sjuuukt jobbiga och störande ibland...
Men nu ska jag fixa mig lite och sen röra mig till Viksjö, har ångest. Vet inte vad jag ska ha på mig ikv.. 
Peace ♥

 You want a peace of me?

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tzz det är min sladd så jag gör vad jag vill med den köp en egen !

2009-06-07 @ 20:42:25
Postat av: Anonym

tzz det är min sladd så jag gör vad jag vill med den köp en egen !

2009-06-07 @ 20:42:40
Postat av: Anonym

fast det roliga är ju att det är inte din sladd lilla gumman! Så du kan ju också ta och köpa en egen!

2009-06-08 @ 19:26:19
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0