sol & bad

vädret är fortfarande underbart och har i skolan idag legat och pressat i solen, blev matte utomhus, på spanskan så kolla vi på film och hade betygsnack (får G i spanska!) och sen på turismen gjorde vi bara utvärdering av kursen sen slutade vi. Då gick jag och Moa till rudan och mötta Tessan, Sofia och Mohammed som låg i gräset å solade.
Eftersom det var så himla varmt så badade jag och Moa! Det var as skönt i vattnet, herrugud vad underbart. Men jag och Moa hade inga badkläder med oss så blev underkläderna... haha. Så om det är fint väder på onsdag så kanske vi ska dit igen :)




Haha me likes to sola!



Gabb, Hanna, Tessan och Sofia :)


Men nu ska jag fixa mig lite och sen ska jag kanske till stan med Niklas :)
pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0