skolavslutning & middag hos mig :)

Igår så fick ja äntligen sommarlov :D men det känns sm det började redan förra veckan eftersom vi varit lediga :P Jag fick största chocken igår när vi fick betygen, jag hade trott och mina lärare hade sagt att jag bara skulla få G i matte men sen så fick jag VG ändå! YEY! Så nu har jag klarat 75% VG av mina betyg så nu väntar en suprise! :D
Mina betyg:
Engelska A: VG
Estetisk Verksamhet, Drama: VG
Historia A: VG
Natur och Friluftsliv: VG
Matematik A: VG
Samhällskunskap A: G
Spanska steg 3: G
Turism: VG
Turism & Resor: VG

Igår så hade jag även middag med grillning hos mig med klassen! Det var skit kul, vi snacka skit, hoppa studsmatta, åt mat, grillade,  bubblade bubbelpool och shakade till musik medans vi fixa oss inför utgång : D haha
Sen så självklart så är sista tåget hem bara till Stockholm central så sen får vi sitta och vänta i stan i 40min innan nattbussen börjar gå, roligt värre.. Så vi kommer hem vid typ 3 men det göra ju absolut ingenting. Vi hade ju från början tänkt varit hemma redan vid 1 men så går det inte :P


Angie :)


Haha me like it!






bubbelpool :D !



På väg till vendelsö, eller hur det stavas :P


cheers! Nu är det sommarlov!  
















kärlek till er flickor :) <3


Kanska dags att äta lite frukost nu kanske, vaknade ganska sent :P peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0