sjukt trött!

ligger typ halv död i min säng hemma hos pappa och ska vilken sekund som helst ta och sova! För i morrn är det jobb igen då, idag gick faktiskt helt okej, tjänade 870:- och det är ju inte helt fel på en dags arbete! Så i morrn är det dags igen, och det är sista veckan nu. Känns ganska skönt att jag inte ska jobba mer än 2veckor, för det orkar jag inte och så tjänar jag ju ändå så pass bra så klarar mig i sommar!

Me at work !


Mikaela, haha :D nu åker du ju iväg på Peace and Love så vem ska jag prata med nu hela veckan :O ?


Idag har jag varit med mina sötnosar Sanna och Cissi, sen träffade vi även Linus som har blivit en ny Linus :D! Gillar den nya Linus mkt, så puss på dej! Hahah. Men måste fråga ut Moa en grej om Linus fling på Muskö! Är så nyfiken så det är stört :D jepp, that's me, the curious one! Men i alla fall, vi gick förbi Philip en snabbis och sa grattis till honom för nu är han en stor pojke, faktiskt 18år! Grattis Philip! Så nu öppnas en hel värld av ansvar :D Efter vi grattat Philip så drog vi vidare till görväln för att träffa people där men eftersom jag är en lat människa så orkade jag inte gå hem sen och pappa gick bara med på att hämta mig om han hämtade mig vid 9 så hann inte alls vara där så länge :( boring! Men vi kanske drar dit igen i helgen!


Så här extremt roligt har vi en dag i Viksjö när man väntar på en Linus,:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0