sjuk?

har inte bloggat på några dagar nu men har helt enkelt inte haft ork efter jobbet den här veckan. Somnar alltid 1timme när jag kommer hem och är som ett lik hela kvällen.. Men men jag får ju pengar för det så det är ju bra iaf!
Funderar på att bara jobba nästa vecka och strunta i att jobba vecka 27, vet ju inte om jag ska bort då eller inte, men även om det blir så att vi är hemma så får jag se om jag orkar.. för jag kommer definitivt klara sommaren om jag fortsätter så här bra i alla fall :)

Jobbet idag
Den här dagen har gått riktigt bra faktiskt! Slog mitt personliga rekord och sålde 16ordrar, och dom första timmarna innan lunch så sålde jag 4,4,3, för er som inte vet så är det iaf riktigt bra :P Det är antal ordrar per timme. Sen så idag så vann jag en bit tårta! Vi hade tävling att den som sålde mest ordrar på en timme fick en tårtbit och självklart så fick duktiga Nathalie en tårtbit, vann tillsammans med 2andra :D En chokladtårta var det åxå så då blev min dag helt plötsligt mycket bättre!  Den ända nackdelen under dagen är att jag haft ont i halsen hela dan och i morse så hade jag lock för öronen så det är något på gång tyvär..

Ikväll så blire bara att kolla film och tjocka i mig choklad och hjärtanchips som snälla mamma köpt till mig :P Fick ett ryck att jag måste se landet för längesedan så den är på g nu! När det gäller den filmen så är det OKEJ att vara lite barnslig faktiskt ! :D
Men nu ska jag kolla på step brothers men jag skriver säkert något roligt i morrn på midsommar! Och hoppas på fint väder nu för blir så deprimerad av det här snuskiga svenska vädret..


puzz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0