regn...

ligger i sängen och pluggar lite på min produkt inför jobbet i morrn, fast det blir inte så mycket pluggande för fastnar alltid vid datan :P Som nu t.ex xD
Svenska vädret suger verkligen, bara regn hela tiden och det är kallt. Men nu medans jag ska jobba så kan det lika gärna vara regnigt i 2-3 veckor framåt, bara det är sol och varmt när jag får sommarlov på riktigt :) 
ikväll så blir det nog bara att vara hemma eftersom ska upp tidigt i morrn, så lär väll bli att kolla på någon film som man har. Juste, måste ju iväg till handlarna snart och köpa lunch tills i morrn. Det får vi inte glömma! 


jobbet :P

Är så himla sugen på hjärtan chips men när jag skulle köpa det för någon dag sen så hade dom inte det :( så får se om dom fått det snart när jag ska springa iväg :P
Ne men nu måste jag faktiskt plugga vidare så vi hörs kanske senare, ciao ;D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0