onsdag

härligt underbart sommar väder nu idag, härligt :D ! Så på kvällen blev det utgång med mina bruds och även lite trevligt folk från viksjö. Vi var vid görväln och satt där och chillade,rökte vattenpipa och lite krök också. Haha sen så badade Mogge och karl nakenbad, det var riktigt roligt att se :D hahaha!








Jobbet idag gick väll helt okej, men vill ju självklart att det ska gå bättre så man får lite mera pengar i sommar men men jag ska inte klaga iaf! Nu har jag bestämt om jag ska jobba nästa vecka eller inte och det blir jobb hela den här veckan och sen måndag-onsdag nästa vecka, sen så blire semester!! Wohoh, längtar!
Dags för mig att hoppa in i duschen och sen time for bed, upp halv 7 i morrn! Se ya tomorrow ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0