Momma's Boys

har precis kommit hem till pappa och ligger i sängen ganska död och också ganska uttråkad. Kollade i morse på Momma's boys då dom visade 4avsnitt i rad och fan vad jag hatar och stör mig på Jojo's mamma, jag känner bara att jag vill slå till henne. Hennes krav på Jojo's framtida tjej är ju helt störd, hon får inte vara svart, jude, asiat, för tjock rumpa, fula bröst osv. Jag förstår inte att man kan vara så ytlig som person, och speciellt när hon själv kommer från utlandet så ställer hon sådana krav. Förstår inte vad hennes problem är, är bara så irriterad så måste få ur mig det :P hahah.


 

Ikväll så blir det ännu en hemmakväll. Det här är första helgen på evigheter som jag inte varit på fest och det är deprimerande, och så har jag varit så himla trött pga av att bara vara hemma.. Men nästa helg blire party :D !
Har även blivit totalt besatt av bubble shooter, tack så mycket alla på jobbet som spelar det! Så nu ska jag fortsätta spela lite, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0