Lördag

hejsan! Sitter nyduschad hemma hos Moa och vi ska snart äta middag och röra oss mot vh, vi ska träffa sanna och sen dra vidare någonstans :) Sen efter det så blir det hemgång och sova i min sköna säng :D haha, vill ha company!

Gårkvällen var riktigt roligt, vi var hemma hos Fredrick och där lyssnade vi på musik, hoppa studsmatta, spela biljard och drack lite, det var riktigt trevligt och roligt :D Sen så fick man reda på att Rasmus känner/har träffat jonna och cissi förut och vet vilka några folk i viksjö är, det hade jag ingen aning om så det var lite roligt att få veta xD skön kväll!

Men nu ska jag fixa mig och snart äta middag, för vet att det kommer bli hur stressigt som helst som det alltid blir xD puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0