lördag - träningsvärk

igår var det midsommar då och jag försökte skriva blogg men det kunde inte av någon konstig anledning inte publiceras så skriver idag istället :P

Igår så firade vi midsommar med moster. kusinerna och mosters kompis och hennes dotter. Innan alla kom så gick våran varmvattenberedare sönder så jag och moster fick panik för vi behövde duscha så det blev att vi åkte hem till pappa för att duscha och sen åkte vi tillbaka hit till mamma :P Vi åt grillad mat, sjöng singstar och hoppade en massa studsmatta så det har gjort att jag har värsta träningsvärken idag, har inte hoppat så mycket i hela mitt liv tror jag xD hehe, men kul har det varit iaf :P

Vaknade i morse vid halv 9 av att Moa ringde mig, MOA DIN LILLA BITCH! :D Fan vad sur jag blev då för alla vaknade, haha :P Men nu ska jag kanske ut och hoppa igen med kusinerna och syrran... dom sitter och tjatar här på att jag ska skynda mig, men jag måste borsta tänderna och klä mig först åxå :)
Sen igår så kollade jag på en massa kläder som jag ska fixa nu till sommarn som mamma ska beställa till mig! :D Här är några av de jag hittade!

   
                                                       Rosa klänning 329:-                                          Topp 298:-

  
          Topp 199:-                                      Svart klänning 799:-

MIN FAVORIT!     Klänning 350:-


Men nu ska jag ut och hoppa lite studsmatta men vi hörs kanske senare ikväll! Puzz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0