klippning

jobbet idag igen då, men det gick verkligen inte bra idag. Så hoppas på en bättre dag i morrn iaf! Sen i morrn så är det firma fest med jobbet, hoppas verkligen att jag kan komma på middagen också för vill verkligen det :D Men efterfesten kommer jag på i vilket fall som helst så det ska bli kul :)
Sen idag på jobbet så vann jag en klippning för att jag sålt så pass bra, visste inte ens om att det fanns en tävling och så vann jag tydligen, haha det var lite kul! Så nu är man nyklippt och håret är beautiful tills festen i morrn, perfekt! Men har alltid haft ganska långt hår så nu när det är lite lockigt också så känns det ännu kortare, men är jätte nöjd iaf :D Theresa som jobbar på vårat jobb är frisör så det var jätte kul :D


mitt nyklippta och stylade hår :D Theresa var jätte duktig!



Ikväll blir säkerligen bara hemmakväll med film, cissi vill att jag ska komma till barkarby och lämna hennes dricka som hon glömde igår men är så död efter jobbet, men måste bara hjälpa till här hemma först och sen se hur mkt klockan blir..
Men ska fixa lite grejer nu men vi höres troligen senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0