igår och idag

har inte orkat och haft tid att skriva blogg nu dom senaste dagarna :P men nu är jag på g igen!
Idag har vi varit på drottningholm med klassen, åkte båt tid som tur var, det var väll helt okej men tråkigt väder.. regn i 3 dagar nu, det gillar jag inte!


varning! Jenny, flickan i solglasögonen, var bakis! haha sköning !




underbart väder...


Sen igår så åkte jag och Moa till sumpan och kollade i secind hand butik men hittade ingenting :P efter det så åkte vi till vällingby och kollade på Alexander rybak som vann Eurovision, han är ju så söt! Så man åkte dit för att kolla han spela fairytale och sen på något häger eller vänster ta sig ut därifrån. Herregud, folk är ju som galna att få autograf från honom så folk puttas och grejer, ta det ´lugnt! Sen så sov ju Moa hos mig också igår och vi var inte lite flummade, och tog en massa flum bilder också :P hehe, kan bjuda på någon!


I Vällingby :)



Vi köpte också glass! Du är min princessa <3










Hahah, jag vad ska man säga :P Vi är lite speciella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0