härligt väder!

har precis kommit hem från jobb och middag på sibylla med syster i den härliga solen och värmen :) Jobbet gick så sjukt bra idag :D wohoo! slog mitt rekord med sålda ordrar på 1dag och det blev 21st! Och detta har då gett mig 1290kr på bara den här dagen, vilket känns så otroligt underbart :D! Sen så vann jag även en skraplott då jag sålde bäst på 1timme, mohahah :D Och bara för att skryta lite, men bara lite, så har jag sen förra måndagen sammanlagt tjänat 5100:-, minst! Så vem har cashfloow i sommar :D !?


wohoo! Men vann inga pengar men det var ju ändå kul att vinna och skrapa, men jag vann äran i alla fall!



MAT :D!



me and my sister !


Idag så blir det som vanligt att bara vara hemma, man orkar inte göra så mycket mer när man jobbar mellan 9-17 varje dag :P Men det är skönt också att bara vara hemma, man hinner med så mycket och kan ta det luugnt :D Sen klockan 8 så är det ju Sverige-Serbien så det ska jag och pappa kolla på :D!
Men funderar på att duscha lite nu men kanske skriver lite mer sen ikväll :D jag älskar verkligen det här underbara vädret, synd bara att man jobbar hela veckan så kan inte njuta så mycket, men men hoppas det håller i sig tills min riktiga semester börjar! puzzar ♥

Kommentarer
Postat av: Moa'

MOA HAR CASHFLOW!

2009-06-23 @ 23:41:34
URL: http://metrobloggen.se/moaa
Postat av: Nathalie

men inte lika mycket som mig :D mohahaha!

2009-06-24 @ 23:03:00
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0