grattis syster!

har inte skrivit på några dagar nu men har inte haft ork att göra det :P men idag så har min syster fyllt 15år, lilla plutten. Först så sjöng vi som vanligt på morgonen och sen gick jag och la mig igen :P Vid typ 2 tiden så var jag tvungen att gå upp för skulle till jakan och köpa jossans födelsedagspresent, hon fick en foundation från Nivea. Sen så blev det kina mat till middag, mums mums, och sen blev det mer sjungande och presentöppning, Vi fick typ sjunga om 3gånger för videokameran fuckade och mamma vill alltid ha med allting xD hahah, och sen efter det så blev det fika :)


 

Grattis plutten :D


Gårkvällen var ju helt störd men lite rolig nu i efterhand. Först så var jag och Moa i jordbro och träffade Anahita och hennes arabkompisar som hon sa :P vi grillade lite och sen blev det fotboll men jag och Moa vågade inte vara med och så var det kallt xD
Så vi åkte vidare då till Solna för att träffa Adam och Kenny och deras kompisar. Så vi gick hem till en kille som hette Alex och där satt vi och hade det trevligt. Men sen vid 1 tiden så spårade allting ur, Adam och Grace började bråka som fan och jag och Moa kunde inte sova för var så sjukt rädda...
kan inte riktigt berätta allt som hände men det ver helt stört. Men tillslut så lyckas jag och Moa sova men så 4 på morgonen så skriker dom igen och vi måste dra, så får man sitta och vänta på första tunnelbanan som går i 45min innan vi kan börja åka hem. En helt störd kväll, men men..

Stockholm kan var fint ibland :P







Sen i lördags så var jag på bio med Moa och jonatan, vi såg I love you, man. Den var skit bra och rolig, haha satt och garva ganska mycket. Men jag tror Moa tyckte reklamerna var roligare än själva filmen :P Sen efter det åkte vi till skogås en stund :)

Moa och Jonte :)



Vi väntar på bion xD störda idioter :D





Roligaste jag sett på länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0