Grattis Mamma! <3

Idag fyller min älskade mamma 39år! Grattis på dej, av mig och syrran fick hon som jag skrev innan ett presentkort på kinarestaurang som mamma och micke varit på nu idag. Så jag och syster har varit barnvakt en stund, mina små bäbisar badade lite och Minella älskade vattenspridaren :P haha, sötnosar!
Vi har inte för så länge sen fikat med tårta, glass och jordgubbar, mums!

tårtan som syster bakat :)


Mamma :D! <3




Har precis duschat och kollat på lite när mamma och micke försökt fixa marken till poolen som troligtvis sätts upp i morrn, men det här året blir det en mindre pool än vad vi tänkt oss men det STORA poolen kommer nästa år istället :D !
Men ska spela lite bubble shooter och fixa låtar till mobilen medans jag väntar på gossip girl avsnittet ska bli klart, sen sova :) puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0