god natt!

har fortfarande inte somnat för först fastnade jag framför criminal minds efter jag köpt chips och sen så var jag bara tvungen att se det senaste greys anatomy avsnittet för mamma sa att det var så sjukt bra, och det håller jag definitivt med om! Så om ni inte sett de så kolla reprisen på söndag, det är ett måste! Sitter fortfarande och tänker på det, men whatever :P nu ska jag faktiskt stänga ner datan och sova :P
för i morrn så ska jag möta Milla i jakan så ska jag köpa en ny klänning inför kvällen och sommarn, grr ;)! som det ser ut just nu så blir det party på muskö i morrn men vill se om det finns något lite närmare xD hehe

men nu ska jag faktiskt sova, men måste bara lägga upp den här sköna bilden på klassen som togs igår :P (snodde den från Hanna lidmans facebook, hehe)



sleep tight people ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0