dålig uppdate

har inte skrivit på ett bra tag nu men har inte haft tid helt enkelt, men nu kommer en liten sammanfattning of the weekend!
Fredag
I fredags så var det ju firma fest på jobbet och det var riktigt kul. När alla slutade klockan fem så blev det lite cider från jobbet och så ombyte inför kvällen. Sen tog vi en buss från jobbet vid 7 och åkte mot Nalen i stan, när vi kom dit så fick vi välkomsdrink och alla leta efter sin bordsplasering, det var riktigt fint där inne. Men hade tyvär inte med mig en kamera så det blev halvbra bilder från mobilen istället "/
Men underkvällen blev det middag, förrätt, varmrätt och efterrätt. Riktigt gott faktiskt, fast tog inte förrätten för det var räksoppa och jag tycker verkligen inte om räkor. Men jag smakade iaf men det var inte min grej :P Sen så fortsatte det med en massa nomineringar som årets säljare, årets glädjespridare, Mr and Mrs Provoice, riktigt gulligt hur de träffades. Det var en kille som först satt på kombi och skulle sälja lotter så svarade då tjejen och så bytte dom msn och började på samma jobb, haha undra om jag också kan hitta kärlek via kombi :D ? hahah.
Efter det så blev det party med DJ och dans, riktigt kul! Speciellt och se sina coacher bli lite onyktra :P Hahah Anton ramlade från dansgolvet och in i Theresa på jobbet, kunde inte hålla mig från garv, ja jag är skadeglädjare!

Jag och Stina :) ibland så gillar jag inte mina finska kinder, haha!



ProVoice!



Camilla, Stina och Nathalie :) !





Jimmy!


Lördag
Jar och syrran drog iväg till jakan på morgonen för att kolla present till mamma och sen blev det även lite shopping för min del, det är ju så svårt att gå i något centrum utan att köpa något :P Men till mamma blev det presentkort på kinarestaurangen i jakan och sen köpte jag Dream Matte Mousse foundation, svarta shorts och sen en underbart fin klänning!

Bästa fyndet ever, halv priset på Gina Tricot, 99:- !!


Sen efter jakan så drog jag hem snabbt och packade grejer och åkte iväg hem till Moa :D Har verkligen saknat min babylove, det var länge sen vi var faktiskt :P Sen åt vi sjukt god mat, grillat kött/kyckling med potatisgratäng och schampinioner (vet inte stavningen:P) med vitlök, riktigt gott! Moa och jag var ju så duktiga sen på kvällen att vi cyklade till sjökrogen! Det var riktigt kul ännu en gång men Robins brorsa Billy är lite för mkt faktiskt, och så jävla repsektlös, men förutom han så var kvällen lyckad. Sen hemvägen när vi skulle cykla hem kanske inte gick lika bra som på ditvägen, men det behöver vi inte prata mer om :D !

Söndag
Mamma ringde och väckte mig och Moa vid halv 12 och tvingade oss att dra och bada, och det var precis vad vi gjorde! Gick upp, åt frukost och sen drig iväg till Sund och badade, första gången i år som jag badade i havet och det var faktiskt varmt :D ! Fick mycket färg och var jätte röd igår, men idag har det lagt sig och blivit brunt, underbart! När jag väl bränner mig så blir det brunt sen och flagnar inte, det är väldigt roligt men intressant mysterium.




Jag älskar dej så sjukt mycket !




Efter bad med emelie, jessica, ylva, moa och några andra så åkte vi hem till mig, åt middag och senare på kvällen kom Rasmus och Jocke hem till mig. Vi hoppade lite studsmatta och kollade på landet för länge sedan, haha! Sen fick vi ett ryck att vi skulle till donken så det var vad vi gjorde, gott gott!  


Så himla skönt! Jag och Moa har bestämt att vi ska sova så när jag kommer hem från Gotland! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag å jocke som kom på idén så vi borde få va me :D

2009-06-29 @ 22:55:58
Postat av: Anonym

jasså du rasmus så du läser min blogg :P hihi, ja jag vet, jag får helt enkelt fundera på den saken :)

2009-06-29 @ 23:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0