breaking news!

fick nyss reda på av mamma att jag, syrran och mamsen åker till tofta på gotland i 1vecka nästa lördag! Underbart, speciellt om vädret fortsätter vara så här :D ! Så det kom som en överraskning så nu i helgen gäller det att parta med dom flesta och även nästa vecka så jag hinner säga hej då till alla, för sen dagen efter vi kommer hem från Gotland så åker vi vidare till, något ställe jag inte kommer ihåg vad det heter, men dit ska vi iaf och vara borta i 11dagar så kommer vara borta mycket då :( ska ändå bli skönt att åka till tofta där jag konfirmerade mig för me looove the beach där! Men kommer självklart sakna allihoppa! 
 


Men nu är det faktiskt dags för mig att sova, så puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0